Total de visualitzacions de pàgina:

20 de des. 2012

VOLS PUJAR A AQUEST VAIXELL?

Et convido a pujar a aquest vaixell, però només si ho tens clar. M'agradaria saber quants som i qui som. Si tens dubtes, jo no tinc totes les respostes, per això hi ha gent molt més qualificada, i si saps buscar, trobaràs alguna veritat que et complagui ...
El meu objectiu és ben clar: que VOTIS si vols ser independent o no (http://www.referendumdigital.cat/). Si passat un temps som trenta mil, "tururut viola!" , tot haurà esta un miratge ... Però si som un milió ...  serem una força important, fins i tot un grup d'opinió a tenir en compte.
I res més per avui, només voldria citar Laozi : "Tot viatge, per llarg que sigui, comença amb un sol pas"
Recorda: si vols pots deixar un comentari !

8 comentaris:

  1. La meva resposta es NO, a la independència de la manera que la pinten.
    Intentaré ser breu amb el meu humil raonament, i es el següent: Alemanya va tardar molts i molts anys en eliminar un mur i crec que en l’època que vivim hem tingut les suficients proves que aixecar barreres o obstacles entre països, pobles i/o persones no es la solució, hi ha dues solucions per arribar a un acord satisfactori, el diàleg o l’estaca.

    ResponElimina
  2. M'agrada que el primer comentari sigui d'un anònim (jo vaig amb el nom i cognom per davant, al final de la pàgina hi és), i que sigui contrari a la independència. Ja sé que hi ha persones que no pensen com jo; el publico, però no en publicaré cap més d'aquest caire, doncs l'objecte d'aquest blog és acollir i recollir les persones que SÍ s'en volen anar ...

    ResponElimina
  3. Totalment favorable a l’Independència de Catalunya. Catalunya té prou identitat per ser un país independent Europeu i per estar integrat dins la UE.
    Portem molts anys a l'estat espanyol, ja anem per més de 300, i no ens ha funcionat.
    Independents i sense enemistar-nos amb ningú. Una Catalunya lliure i independent en la que puguin conviure tots els que ja hi som i els que puguin venir i a on tothom, pensi com pensi, es senti part del poble, els no independentistes també.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Josep, totalment d'acord amb el seny que destil·les ! Ja has entrat a http://www.referendumdigital.cat/ ???
      Vinga, tant si hi has entrat com si no, passa-ho !

      Elimina
  4. La independència? La independència es una estupidesa en MAJÚSCULES. No perquè siguem espanyols, ni catalans, ni francesos ni nigerians les coses canviaran. La realitat és la que és. El sistema capitalista és el problema real. El poder dels bancs i les grans multinacionals és el que realment crea injustícies. Posar fronteres, no canvia absolutament res. I la llibertat de ser català? És ridícul aquest argument. La llibertat que ha de prevaldre és la de ser humà, persona i la llibertat i el dret de viure amb dignitat i justícia social. Si, ara és políticament incorrecte dir que no ets independentista, però tant de bo la gran massa social obri els ulls i se n'adoni, el més aviat possible, de qui és l'enemic. Jo sóc català avui, però les meves arrels no es troben delimitades per una frontera ni un territori concret, que en algun moment algú va decidir posar. No tinc perquè tenir més en comú amb una persona d'Amposta, que amb una de Sevilla o de Berlin. Ho sento, però tot plegat, són cortines de fum. En Mas, mentrestant, segueix llepant el cul als bancs i al sistema reaccionari que ens oprimeix dia rere dia. Encara que no ho publiquis, tant de bo ho llegeixis i reflexionis. Obre els ulls i desperta! Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada tant la democràcia, que lluitaré per què en una Catalunya lliure, nou estat europeu, puguis pensar com penses, i puguis votar per qui representi les teves idees

      Elimina
  5. L'ésser humà sense cultura no és res. Per tan podem viure en llibertat però sempre en un marc cultural. I en la nostra societat el marc cultural s'estructura en la nació i en el nostre cas està siguen atacada i oprimida i des de fa anys. Independència per obrir-nos al món, per obrir-nos a europa i per fer el nostre poble lliure.. i després si s'escau, transformar la realitat socioeconòmica cap a un model post-capitalista. El que esta clar és que dintre Espanya no hi trobarem ni justícia social, ni justícia economica, ni justícia Nacional. Salut! //*//

    ResponElimina